UPPLYSNINGENS TIMME

Anonym om Ehm.:
"Själv ser jag inte på kärlek på det sättet, känslorna kan mycket väl vara riktiga redan som rebellisk tonåring. Problemet är att livet hela tiden kräver erfarenhet, även i relationer. Så om man finner kärlek i unga år så har man oftast inte förståndet att behålla den och låta den växa. Man förstår inte livet tillräckligt väl och därför kan relationen aldrig bli något riktigt. Vilken då kan ses som en kärlek som inte är äkta. Sen är det klart att det finns undantag, till och med många av dem, då inte ens känslorna är äkta utan endast tros vara det. Jag tror bara att det inte aktuellt i alla fallen."


JAAAAAAAAAAAAAAAA! Äntligen någon som förstår vad det hela handlar om. Fast jag har mycket osagt i ämnet kärlek. Väldigt mycket osagt, men jag sparar det till en annan dag. Har inte så mycket kärlekstankar i mitt huvud längre. Det är som en avlägsen dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0