Dagarna är räknade...

Ifall jag nu får storhetsvansinne i sommar och får för mig att skriva en "bok", så tror jag att jag blir tvungen att lägga ned bloggen. Jag har suttit och lekt med denna tanke tidigare och jag har nu insett att skriva ett större arbete kräver OTROLIGT mycket tankearbete. Ifall jag både ska blogga om deepshit och försöka skriva en "bok" så blir det lite jobbigt. Grejen är att det blir för mycket tankearbete då, kommer inte kunna att fokusera  tankarna.

Dessutom så är det väl få som följer bloggar aktivt under sommaren, rent generellt. Så därför är den här bloggens dagar räknade... Det är väl gott och väl två veckor kvar tills sommarlovet så det är lite tid kvar för mig att dela med mig av mina bisarra tankar. Hur det är "bok" projektet går, får vi väl se och följa med spänning. Ifall ni fortfarande är intresserade av det så kommer jag kanske skriva några gånger i veckan hur det går och sådär...

JAG VET, storhetsvansinne. Men jag kommer ändå inte ha så mycket annat att göra i sommar.

Jag har redan ett litet hum vad jag tänker skriva om och utan att avslöja för mycket av "bokens" (haha) handling så kan jag säga att den kommer starta med en begravning... Längre än så har jag inte hunnit tänka. Sedan ifall romanskrivning är någonting som lämpar sig för tonåringar är en annan grej. Jag skulle ju kunna skicka in en novell till lilla augustpriset och få chansen att vinna 15 000, men då måste novellen vara 10 sidor... Det är ju alldeles för lite.

Annars så vill jag tacka er som läser. Det känns så skönt att kunna dela med sig av sina tankar och jag hoppas att jag har fått er att fundera angående vissa saker. Så ja, mina bloggdagar är räknade, men jag återkommer förmodligen i höst, fast det känns så långt bort. Fruktansvärt långt bort. Gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0