VAD TROR DU HÄNDER EFTER DÖDEN?

Någon attackerade mig med frågan "VAD TROR DU HÄNDER EFTER DÖDEN?" på msn...

Självklart gjorde jag den personen tillfredställd, men det skulle vara roligare ifall jag fick en sådan fråga HÄR PÅ BLOGGEN. Då skulle jag kunna skriva ett trevligt inlägg om det som ni skulle få välja ifall ni skulle hata eller älska. Det är ju trots allt mina åsikter jag babblar på om, inte SANNINGEN även ifall jag gärna skulle vilja kalla det för sanningen. Så det är upp till er. Ifall DU frågar mig något djupt kan du förvänta dig ett djupt svar på minst 500 ord... Är inte det en tillfredsställande tanke? "Åh, undra vad Fredrik tycker om det här eller det där". Ni vet hur lättinspirerad jag kan bli av bara EN MENING.

Hoppas någon kommenterar nu, annars misslyckas själva syftet med det här inlägget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0