Utkast: Mars 23, 2010

LASDASDLASKDÖLAKSDHD.

Denna tisdagsångest är inte riktad åt någon, bara åt att jag behöver sysselsätta mig med något. Typ med dig. Synd att det bara finns ett sätt att bota saknad och det är det enda sättet jag inte kan gå till väga. Visst är det ironiskt? Jag sitter här instängd i mitt huvud utan någon slags barmhärtighet. Istället så sitter jag på facebook och går med i meningslösa grupper, jag menar , jag skulle kunna göra något VETTIGT med min tid, men jag bara sitter här och väntar på att tiden ska gå...

Klockan är 18.04 nu, men snart, väldigt snart så kommer den panga till 20.04 och då har jag två timmar kvar på kvällen att spendera. Lovade mig själv imorse nästa natt ska jag fanimej sova mina (välbehövliga?) åtta timmar. Vi får ju se hur det blir med den saken, eftersom jag är väldigt lätt distraherad. Det är tyvärr en av mina svagheter men också en av mina styrkor. Jag skulle ju  kunna börja det den där uppgiften som vi har i svenska, grekiska författare hette det visst, men jag känner ingen MOTIVATION eftersom det är tisdags. Jag har dessutom ångest för att jag inte vet om jag har seminarie imorn eller på torsdag... Måste fråga Anton sen, han och jag var visst i samma grupp.

Nu kanske ni tycker jag låter som en slö och oambitiös människa, men så är inte fallet. Jag är bara inne i en svacka nu, som snart kommer att gå över. Det är iallafall vad jag intalar mig själv är sanning så det får duga. Skulle gärna ta påsklov nu om det gick bra. Resa bort en vecka, komma hem ny och FRÄSCH. Jag ska ju faktiskt till Turkiet i en vecka så ni behöver inte alls vara ett dugg avundsjuka! Jag känner att det är precis vad jag behöver, lite nya upplevelser sådär.

Slipper ju även denna nykomna SNÖ. Otur för er som trodde att våren var kommen i mars. Innerst inne så visste ni att det skulle hinna snöa en gång till, inte för att vara pessimistiska, utan LOGISKA och REALISTISKA. Och bara för att det inte är vår nu så betyder det inte att vi har gått in en ny istid. VÅREN KOMMER, men inte i mars. Jag lovar, snart ska vi steka i värmen som aldrig förr, det är bara någon månad kvar. Ifall det börjar snöa i april eller maj, DÅ ska ni få höra mig klaga på vädret. Nu ska jag dock ta och försöka göra klart min svenskuppgift för att få något vettigt gjort här i min insnöade skog.

Homeros?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0