Tråkig skola

Är missnöjd. "Inget ovanligt", tänker ni. Situationen är att jag har skrivit min naturkunskapsuppsats och jag är LIVRÄDD för hur noggrann urkund kommer vara. Jag har fått en uppsats "urkundad" förut, så jag vet inte hur det funkar riktigt. SJÄLVKLART så har jag inte suttit och kopierat, men tänk ifall urkund tror att jag har gjort det? Då får jag ju IG på uppsatsen och då är jag KÖRD. Seriöst, får riktig ångest av det här. Har suttit som en idiot i några timmar nu, så det får fan INTE bli IG.

Sedan ska vi också utan någon egentlig anledning skriva en RAPPORT på vårt seminarie i samhällkunskapen... Seriöst, VARFÖR? Kristofer (ja han stavar med ett "f") satt ju där och antecknade hela tiden, så varför ska vi göra jobbet ÅT honom? Medans jag är inne på samtalsämnet "lärare" så tänker jag påpeka min svenskalärares status på facebook. Självklart är jag inte vän med henne, fast jag har skickat en vänförfrågan och inte fått det accepterad! MWAHA! Därför ser jag hennes status ändå, men kan inte kommentera. Det här är hennes senaste status i nuläget:

Jessika Nilsson: jag gick hem istället. Och "glömde" uppsatserna på jobbet.

Alltså, OMG! Ifall min novell inte är rättad tills imorn så kommer jag attackera henne med det här. Hämnden blir ljuv. MWAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0