The takeover

Klockan är 07:37 och jag sitter här och bloggar. Tror faktiskt att jag aldrig har gjort det på morgonen, visst är det lustigt? Okej nej, det är det inte men whatever. IALLAFALL så är jag pigg och glad av den anledningen att det är fredag imorn. Måste dock punga ut pengar till Jakob eftersom jag är skyldig honom den galna summan FEMHUNDRA kronor.

Sedan är jag lite besviken på att det inte är någon svenska idag. Passande nog så är det av just den anledningen jag kan sitta här och skriva! Egentligen så vill jag bara skita i den här dagen, sova någon månad (eller två?) och vakna med VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR. Inte för att det är särskilt kallt idag, men det är ingen SOL och istället massa SNÖ.

Nu blev det här ett fruktansvärt tråkigt inlägg, men ha inga förhoppningar på att jag ska kunna producera någonting på morgonen. Ni förstår inte vilken utveckling det här är för mig som person, blablabla. Nej , nu räcker det. Jag ska nog ta och titta igenom min novell eller försöka få någon slags inspiration till att skriva en dikt.

KOM IGEN LENA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0