Snälla gud, vrid fram klockan

ouuuuuuh!

Är på någolunda bättre humör idag eftersom min bok inte är lika tragisk längre, plus att min hals inte gör lika ont. Tror jag är packad och klar för skola imorn känns det som. DET FINNS DOCK en grej som inte kommer lösa sig på ett tag. Vissa av er vet vad det är, vissa av er vet inte vad det är och ni bryr er inte eller. Därför tänker jag inte göra mig besväret att berätta det. Fast jag kanske redan har det? Dock på ett väldigt abstrakt sätt. Jag gillar ju att vara mystisk.




Sedan undrar jag ifall du tänker på mig ibland. Jag undrar ifall du saknar mig, men jag kanske borde sluta tänka dessa tankar. Är det vad du vill? Jag vet inte vad du vill, men jag vet vad jag vill. Den sista undringen är ifall du läser det här och vad du tycker. Tyck bara inte synd om mig. Det vill jag inte att du gör. Som du sa så var det nödvändigt med en förändring. Åh, jag tänker för mycket, men du gav mig all världens tid till att tänka. Så jag sitter här och försöker minnas hur din röst låter. Visst är det patetiskt? Men jag kan inte låta bli. Jag kan inte låta bli att försöka minnas hur allt var. Nej, nu måste jag göra något vettigare, typ radera sms i min inkorg. Dock inte alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0