SJU MÅNADER

OJOJ, idag så fyller min blogg 7 månader. Alltså, kom igen, SJU MÅNADER? Det är ju sjukt mycket, har tiden verkligen gått så fort? Saker som hände i början på ettan kan jag säga hände för MER än ett HALVÅR SEN. Helt galet.

Sju månader av djuphet? Orkar jag sju månader till? Jag gör nog inte så mycket annat på fritiden än att blogga... Det är först nu på senaste tiden som jag har gått in stenhårt för det också. Det beror nog främst på PRESTATIONSÅNGESTEN som jag upplever varje dag. Som tur är så bidrar den till att jag faktiskt producerar någonting. Så länge jag får ett visst antal besökare så är jag glad!

En annan sak som gör mig ÄNNU gladare är KOMMENTARER så jag känner att jag får lite respons. Sitt inte inne med alla dina tankar, dela med dig! Nu ska jag inte sitta här och tigga kommentarer mer, utan ska försöka få mig lite sömn... Det blir en jobbig dag imorn.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0