Så mycket tid

Har just spenderat 3 timmar med att rita av dig. Är ganska nöjd med resultatet, men jag tänker inte sabba dramatiken med att visa upp det här på bloggen. För ni andra har ju trots allt lite förväntningar på mig. Jag kan inte bara sitta och prata om kärlek och sånt trams hela dagarna. Även fast jag gärna skulle kunna göra det.

Berget av läxor växer bredvid mig och jag känner att jag behöver göra en insats nu. Annars kommer jag sitta sista dagen helt andfådd och nedbruten och det vill jag inte känner jag nu. DÄRFÖR är det lika bra att ta itu med det nu. Ni vet att jag skulle hellre blogga hela dagen, men jag måste göra det här först.

Snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0