Ökning

Känner ni prestationsångesten?

För det gör jag. Efter ha fått en enorm ökning av läsare så sitter jag här och svettas och försöker komma på något smart att skriva... Det är då jag inser att ifall jag bara är mig själv så brukar det skuta rätt bra. Okej, jag ska inte säga att alla mina livsupplevelser har lyckliga slut, men bah. Ifall det här är det första inlägget av mig som du läser så rekommenderar jag att du tittar runt på bloggen och läser annat jag har skrivit. Du hittar säkert något som passar dig! Titta i kategorierna som jag så fint har fixat, och även på äldre inlägg som jag inte har orkat (haha) att sortera in i kategorier.

Nu blev det är ett väldigt lamt inlägg, men jag kände att jag behövde säga några saker. Hinner dock inte producera så mycket djupa saker under dagen eftersom mina småkusiner kommer hit på besök... 3 och 6 år, RÄDDA MIG. Missförstå mig bara inte, barn är trevliga, men dom kan bli JOBBIGA. Jaja, nog om det, ska försöka göra något vettigt nu, vad nu det kan vara. Fast jag säger bara sådär för att låta upptagen. Visst är det patetiskt? Men är rätt coolt att verka upptagen, så jag försvinner ett tag nu.

En sista grej. Hoppas att du fortsätter att följa min blogg, för själva syftet med den är att jag ska INSPIRERA folk. En dag vill jag bli författare och hoppas att jag har ditt stöd då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0