Kommentarer och sånt...

Haha , det är små stunder av lycka som gör min dagar, mina kära vänner. Kommer hem efter en lång dag i skolan, slår på dator och kollar in efter lita nya kommentarer. Frans och jag diskuterade det igår, det här med att få respons. MIN uppgift som skrivare är att försöka få dig att tänka till lite. Vad är det jag sätter igång i din hjärna egentligen? Jag har ingen aning, men jag är väldigt nyfiken ska du veta! Ifall jag inte sätter igång någon tanke i ditt huvud så har jag misslyckats med min text. Eftersom jag inte kan läsa dina tankar, så behöver jag lite KOMMENTARER! Du kanske tycker att jag påverkar många med vad jag skriver här, men ni kan påverka mig ännu mer genom att säga vad ni tycker. För HUR ska jag kunna veta ifall ni gillar ett inlägg eller inte? Sedan tycker jag det är viktigt med kritik, så jag kan bli ÄNNU bättre på att skriva saker här.

DU som läsare kan påverka otroligt mycket med bara en lite mening. Tänk på mig, jag måste skriva långa texter för att bara kunna sätta igång lite tankar... Det kanske underlättar lite att jag faktiskt ÄLSKAR att göra det, men jag ÄLSKAR också att läsa era kommentarer också... På gott och ont!

Eftersom det här inlägget inte var det djupaste jag har skrivit i mina dagar så för ni gärna kommentera äldre inlägg som jag har skrivit. Nu VET jag att många av er har gjort det, men ni skulle kunna kommentera ännu mera! Känn dig nu inte tvingad till att kommentera, men nu VET du att jag uppskattar det oerhört mycket, så dela gärna med dig av dina tankar nästa gång!

Tack för att du läser min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0