Kärlek och Trams

Det har gått en vecka nu. Kom igen Fredrik, bara sju till. Jag klagar inte längre, det värsta är över. Istället så har jag börjat med något nytt. Åh, något kreativt. Det ska bli oerhört intressant att se vart det leder. Jag skulle kunna visa upp det HÄR OCH NU på loggen, men tiden är inte mogen än. Nej, det är inte dags än.

Jag vet att ni hatar när jag talar i gåtor, men någon gång kommer ni förstå. Fast betyder det så mycket? Att förstå vad som simmar (Älskar min favoritmetafor) runt i mitt huvud? Kanske, ifall ni nu finner mig en sådan intressant person. Sedan finns det ju en till gyllene regeln som jag brukar köra med. DET MAN INTE VET LIDER MAN INTE AV. Följer man det så behöver man aldrig ljuga för någon, visst är det bra?

Jag drömde även en intressant dröm om fotboll. Varför i all världen skulle jag göra det? Att JAG spelade fotboll? Det var liksom ett tag sen. Fast jag tror att det är du som drömmer det inom mig. Visst låter det logiskt? Okej nej, det gör det inte, men du börjar ta över mig. Jag börjar bli mer som dig. Det enda logiska förklaringen till detta är att det är min förmåga att anpassa sig som börjar verka. Oja, men det funkar båda vägarna. Jag kan oanpassa mig också, hur enkelt som helst. Det är bara att läsa mellan raderna...

Tralalalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0