It gets better

Är på någotlunda bättre humör idag, eftersom jag har gjort klart allt skit i skolan klart. Det var bara den här tisdagen som sved, men nu är det lugnare. Ska börja plugga till proven nästa vecka I TID NU har jag bestämt nu, efter ett intensivt utvecklingssamtal. Kanske jag lyckas göra min tillvaro lättare t.o.m? Vem vet. Är lite bättre i halsen nu iallafall, men känner mig fortfarande fucking död i kroppen. Får se om jag går imorn, jag hatar verkligen att vara sjuk, men det är bara dumt att gå ifall jag inte känner mig bra.

Nu känner jag mig bara... GLÄH.. tom. En känsla som jag har fått stifta bekantskap med på sista tiden. Termen "ensam" är överanvänd och alla är ensamma. Hellre tom än ensam liksom. Ingen kan säga att du inte är det! MOHAHAH! Vänta, hörde jag nästan en positiv ton där? Nej då, det är bara ironin. Det är ironin som gör att jag klarar av det här. Lite roligt måste man få ha också. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0