Författare

Såg min morbror, Pontus Wikner, på ett tv inslag på tv4. Är väldigt stolt över att han är debutförfattare med sin bok "Löparen"! Efter det inslaget så blev jag astaggad på att skriva mera än vad jag redan gör. Här är länken ifall ni vill kolla. http://www.tv4play.se/aktualitet/efter_tio?videoId=1.1557879

Men nu ska jag inte göra mer reklam för honom. Jag måste fokusera på mitt EGNA skrivande. Det är ju svårt när jag inte har tillgång till min största inspirationskälla, MENMEN. En ny novell som jag har i huvudet kommer jag börja skriva i sommar. Är redan taggad på det! Nu ska jag sitta och fixa lite med min nuvarande novell. Har ju slöat skitmycket, men det har varit så pass mycket i skolan.

ADIOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0