Deadline

Okej... Måste skriva minst TUSEN ord nu annars är jag körd på naturkunskapen. Eftersom min planering suger så brukar det sluta med att jag sitter sista dagen och gör det som ska göras. Jag har börjat lite nu, men naturligtvis så kunde jag inte låta bli att blogga om det. Det här är ju min tillflyktsort från verkligheten! Känns som om jag inte behöver oroa mig för någonting här, visst låter det bra?

Skulle gärna sitta här och skriva av alla mina tunga tankar, men jag väntar helst med det tills naturkunskapen är färdig och inskickad. Det är faktiskt så att jag vill kunna sova med gott samvete idag, tro det eller ej. Nu måste jag dock ta tag i det här och skriva klart det någon gång! TAGGA NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0