Dagens skratt

Har just fått reda på av Rebecca Holmstedt att NÅGON har berättat för en kompis till henne att JAG var kär i henne. HAHAHAHHA.

Så nu vill jag gärna veta vem som hittar på såna här rykten. Personligen tycker jag det hela är väldigt underhållande eftersom jag älskar nyfikenhet. MWAHAHHAA. Men ni vet, istället för att hålla på att ta massa genvägar och fråga andra så kan ni bara fråga mig själv? Gah, dessa nyfikna människor. Jag ska inte klaga iallafall. Jag fick mig ett gott skratt. Så nu vill jag att ni klämmer fram ett erkännande. Jag misstänker även att den skyldige läser min blogg, så han/hon får ta del av det här.

Men tänk efter, det ÄR inte en sån stor grej.

Eller? HAHA

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahaha! Jag svär mig fri iaf!

2010-03-04 @ 20:44:30
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/
Postat av: Frans, som för övrigt inte ens vet vem R Holmstedt ÄR!

Haha! Jag fick höra för några dagar sen att jag tydligen har en hemlig flickvän. En av mina spioner lyckades snappa upp det i Vasaskolans datasal, det var tvåor som talade om det. Först så fick jag panik och funderade på VEM som kan ha spridit såna grejer, men sen kom jag på att det var ingen annan än jag själv som varit kryptisk och hemlighetsfull på min blogg! Mkt funny, och hur roligt som helst...

2010-03-04 @ 22:14:01
URL: http://katrinsgoodiebag.se/blog/frans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0