Character development

F: Han sa att han skulle komma snart...

L: Lyssna inte på vad han säger.

F: Varför inte?

L: För det slutar med att du blir olycklig.

F: Då är det väl inte bättre att lyssna på dig?

L: Jo, för jag har rätt.

F: Titta nu kommer han!

O(FMVO): Hej! Hur är det med dig?

L(LMVP): Försvinn.

F(FNA): Har du något att berätta för mig?

O: Ja det har jag. Allting kommer att ordna sig. Lösningen finns inte inom räckhåll, men du måste kämpa! Jag vet exakt hur det kommer sluta och jag ska berätta det för dig snart...

L: Lyssna inte på honom!

F: L, var snäll och var tyst och låt O berätta vad han har att säga.

O: Tack F! Vad jag tänkte säga var att...

L: STOPP!

................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0