Beslutsångest

Funderar ju på den här grejen med att bli bättre bloggare, men då blir jag tvungen att utsätta mig för massmedia, i form av tv, eftersom jag ALDRIG kollar på tv. Hur jag klarar detta, kanske ni tvtittare finner som en gåta, men jag gör väldigt mycket annat istället. NU KOMMER DET ROLIGA FRÅGAN, vad gör jag istället? Hade ett inlägg om det igår, men jag kan inte påstå att jag alltid gör något vettigt med min tid. Jag sitter bara här och lyssnar på musik och går med i konstiga grupper på facebook. Visst låter det som ett vettigt liv?

Nej jag vet, ska därför börja kolla lite mer på tv, för min EGEN skull. Hatar att säga "Jag vet vad du menar , men jag har inte sett det...". Samtidigt är det lite kul att säga det eftersom jag vet på ett ungefär vad denne personen pratar om. Iallafall så är slutsatsen att jag ska börja hitta något nytt som jag kan klaga på. Det är så man tar sig fram här i livet (nej?).

Nu hade jag dock tänkte att kolla på nya avsnitten av HOUSE, dock inte på tv eftersom dom är framkallade på annan väg... Mer säger jag inte. Farväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0