Attraktion?

ÅÅÅÅHEEEEEEEEEEEEEEEEEJ.

Jag har upptäckt en intressant grej idag. Sexfixerade tjejer är roliga. Då syftar jag inte på tjejer som fnissar så fort man viskar "KUK" i örat på dem, utan tjejer som kan UTVECKLA DET. Det är väl det som är den stora skillnaden. Det som gör sexfixerade tjejer roliga är att de kan göra något kul utav det. Har massor trevliga exempel idag, och ni som förstår vad jag pratar om, TACK! Jag behöver mera sånt i mitt liv, det var ganska  roligt. Självklart är ju sexanspelningar inget ovanligt för omogna tonåringar som oss. Ett klassiskt exempel är; Grupp 1,grupp2, grupp 3, grupp 4, grupp 5, GRUPP SEX! HAHAHAHHAHA!

Alltså det var kul i sjuan. Inga sådana sexanspelningar tack. Det var dock inte sådana jag upplevde idag och det är jag ytterst tacksam över! Varför jag har valt att ta upp detta till högst ointressanta ämne vet jag inte, men det bara slog mig på bussen. Ibland brukar jag sitta och fundera på vad tjejer tänder på, och det kan ni säkert tänka er är som att fråga hela mänskligheten vad dess favoriträtt är. Med andra ord, DET GÅR INTE ATT SVARA PÅ DET FÖR DET FINNS INGET ENKELT SVAR. Det finns dock en gemensam sak som dyker upp oftare än andra saker. CHARMEN! Personligen så kan jag känna att jag besitter den kraften ibland, dock inte hela tiden. Fast det kanske sker omedvetet också? Tänk om jag är sjukt charmig fast jag inte vet om det? Och att jag nu kommer få massa kommentarer om det?

ÅH VÄNTA! Jag tror Fantasin tog över här. Vi ska LUGNA ner oss nu. Som kontringsfråga så kan vi se vad jag har att säga om vad killar tänder på. Självklart så tycker ni att svaret är jättelätt ( ÅHHH BRÖST OCH RUMPA) , men det finns faktiskt andra saker som har större betydelse för just MIG. Det säger jag inte för att sticka ut och kunna vara speciell, utan för att jag verkligen tycker det. Det jag tänder (ordskämt) mest på är leendet. Sedan på andra plats så kommer ögonen. Jaa, ögon som jag kan titta in i och bara försvinna i. Åååhhhh.

Vad tycker du är viktigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0