Ångra ingenting

Satt nyss i all min fridfullhet och plötsligt ropar mamma att det finns en semla åt mig ifall jag vill ha.

SEMLA? Jag gillar inte ens det... Mandelmassan och sjäva bullen är god, men jag spyr på all grädde. Så du tror säkert att jag tackade nej, men till allas förvåning (inklusiv min egen) så tog jag den. VARFÖR? Så sjukt onödigt. Sitter här nu och ångrar mig och det är inte sista gången ikväll jag kommer att få ångra mig, IFALL jag har seminarie imorgon så är jag DÖDENS. Fast jag är ganska säker på att det var på torsdag... Annars så ligger jag här i min bekväma säng och njuter av de nya avsnitten av HOUSE. Har även lovat mig själv att jag ska lägga mig tidigt ikväll. Vi får se ifall jag lyckas göra mig själv besviken.

Dagen efter så tänker jag alltid; Var det värt det? De saker som brukar vara värda är djupa konversationer på msn, en RIKTIGT bra film. Saker som däremot är ovärda brukar vara att sitta och lyssna på musik och vägra lägga sig samt att sitta och plugga.Ni kanske ser något slags samband här, men misstolka det inte. ÅNGRA INGENTING. Det är rätt bra livsstil, jag ska nog börja med det imorgon när jag inte känner av illamåendet efter semlan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0