Älska dig själv

En intressant morgon. Egentligen så började den klockan sex hos Jakob. Efter ha sovit 1,5 timme i mina short och min tjocktröja så var jag väldigt ivrig att få komma hem och sova. Då ringde mamma och frågade om jag ville ha skjuts hem. JAAAAAAA! Efter det så kom jag och sov sju välbehövliga timmar.>

Då när på morgon när jag vaknar hemma, efter en dusch så frågar pappa mig om jag vill läsa den boken som han håller upp. "Älska dig själv" heter den. PANG så tar min hjärna attackposition. Han säger att han har läst den själv och att den var rätt underhållande. JAHA? Så det var inte för min skull som du köpte boken från första början? Vad tar han mig för? En idiot? Iallafall så ber jag i snäll och lugn ton att han kan stoppa upp boken i stjärten och lämna mig ifred.

Jag har ju flera gånger förklarat här att jag älskar mig själv, MEN hatar mitt liv. Därför så borde jag inte behöva läsa en bok med den där förolämpande titeln. Eller? Nej, här är en lista på vad som skulle få mig lycklig. Observera att dom inte kommer i någon speciell order, utan bara vad som ploppar upp i min hjärna.

  • Brynäs vinner SM guld
  • Vara snygg
  • Vara duktig i skolan
  • Träna mera
  • Skaffa tjej(en)
  • Nya avsnitt av House
  • En resa till Thailand
  • Tågluffa med dig
  • Skaffa lägenhet
  • Vara mer social
  • Sommar

Jaa, det är nog vad jag kommer på nu. Känner mig rätt patetiskt (jaa det är mitt favoritord) av att bara göra en sådan här lista. MEN SÅ ÄR DET. Du kanske också borde göra en lista ifall du sitter i samma skit som mig. Eller låter det för främmande? Jag vet inte, det är upp till dig. Nu ska jag försöka jobba lite naturkunskap eftersom jag har förlorat EN HEL TIMME idag. Oerhört frustrerande. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du är snygg. Och social. Åtminstone mot mig. Snart är det sommar. Och för större delen av listan krävs pengar. Men det kommer ju, så småningom.

2010-03-28 @ 15:19:17
URL: http://javars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0