Illusion

EN SÅDAN BITTERHET. Skulle gärna skriva om det här, men jag tänker trycka in det i min bok istället. Samla alla förbannade känslor på samma ställe. Det tråkiga är att jag inte får samma respons, men jag antar att det kommer. Det är bara nu när det är jobbigast, när jag inbillar mig att jag är ensam och inte har några vänner. Det är en bekväm illusion, men jag tänker inte ge efter för den.

Jo just det, det är mitt nya favoritord också. Illusion. Känns så magiskt att säga det. Nästan som en trollformel, jag pekar på någon och säger illusion. Helt sjukt.

Har skrivit jävligt mycket idag, enligt mina egna mått. Rätt nöjd faktiskt, förhoppningsvis så hinner jag skriva mycket imorn också.

Imorgon. Det känns långt borta. Fast egentligen så är det ju inte det. Hihi. Men jag tänker inte spy ut mera ointressanta saker nu, tänka bara göra någon slags uppdatering av mitt liv ifall någon nu fann det intressant, vilket jag tvivlar på. Men jag tar farväl nu. Bye.

Kommentarer
Postat av: Robin

Om du har skrivit mycket enligt dina mått, då jävlar är det mycket som har skrivits.

2010-06-18 @ 23:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0