En främmande röst vore en tröst

Fan vad jag känner för att prata i telefon med någon människa. Vem som helst, jag bryr mig inte. Det är en av de grejerna som jag gillar med mig själv. Jag kan prata med främlingar i telefon i flera timmar. Jag tycker det är så otroligt spännande med nya människor.

Ifall du inte har något för dig någon natt så kan du ju skicka ett sms till mig. Haha jag vet att det låter lite desperat, men jag känner att jag har så mycket tid över. Det spelar ingen roll vem du är.

Här är det: 0702634400

Skicka ett sms först. Skriv gärna något mystiskt och spännande så jag blir nyfiken. Ifall jag blir tillräckligt intresserad så kanske jag ringer. Men bara på kvällen. Telefonsamtal mitt på dagen är så opersonliga och... tråkiga. Jag ringer bara på dagen ifall jag måste.

Haha, jag har inga större förhoppningar på att någon kommer höra av sig, men det vore kul. Det vore sannerligen roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0