Önskelista? Fast inte riktigt

Fredrik ska erkänna några saker :)

1. Nån del i min hjärna stör sig på folk som är bättre än engelska på mig. VARFÖR? Jag förstår det inte :o Men eftersom jag är uppvuxen med att bara BÄST på engelska så blir jag irriterad nu :D Ibland Fredrik, måste man acceptera att man kan vara BRA på saker utan att vara BÄST på dem.

2. Jag vill bli riktigt jävla skrämd, tro mig, det var längesen.

3. Nackdelen med att vara filmnörd är att man har sett alla bra filmer redan.

4. Jag vill flyga.

5. Jag vill ha sommarlov. (Vilken vis människa satte ihop två så underbara ord? Sommar + lov)

6. Jag vill ha sex.

7. Jag vill bli kändis-

8. Jag vill ha långa diskussioner med dig, men det är inte alltid du har tid

9. Nej nu räcker det med

FULLFÖLJ DITT ÖDE FREDRIK

Kommentarer
Postat av: i

fick trots allt inte svar på alla punkter igår, du får fortsätta. glöm inte att inleda olamt ;)

2010-01-24 @ 10:29:19
Postat av: d

''är bättre än engelska på mig'' är bättre än mig på engelska*? haha sorry

2010-01-24 @ 20:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0