OH WAI

JAAAAAAAAAAAAAA! skriker min mage. Mamma har bakat bullar!
NEEEEEEEEEEEEEEEJ! vrålar mitt samvete. DU SKA TRÄNA INTE ÄTA DIG TJOCK.


(Jo, det där med livet är inte lätt har jag konstaterat.)

Idag köpte jag en bok. Carrie av Stephen King. Det är andra boken jag läser av Stephen King, men jag har bestämt mig att han ska bli en av mina favoritförfattare. Vet ni vad? Det är på god väg. Efter ha läst första sidan i boken så visste jag att jag skulle älska den, men jag tänker inte gå på några detaljer nu. Iallafall, när jag var i bokaffären och var på väg att betala boken så fick jag höra från han i kassan att det var den första Stephen King bok han läste och att han hade älskat den. Jag log åt honom men innerst inne så ville jag bara skrika ut min lycka över att han sa så. Varför då undrar ni? Jag är inte säker, men jag kände mig hedrad på något sätt. IALLAFALL, nog om det. Ska läsa sönder den så fort jag har "tid".

Sen har det ju faktiskt hänt en väldigt intressant sak i skolan :D På samhällskunskapen så var några i klassen på studiebesök på tingsrätten! Eftersom jag har bott i skogen förr så fick jag ju inte göra något sådant i 9an, så jag var jätteexalterad för att göra det nu! Det var nog ett av de mest spännande sakerna jag har gjort på länge. VERKLIGEN, satt väl där i ca 2 timmar (kollade aldrig på klockan en enda gång) och antecknade fanatiskt. Är så sjukt taggad på att bli jurist nu. NI ANAR INTE!


Nu har jag ätit upp mina bullar :( VART ÄR MIN MOTIVATION FÖR ATT GYMMA? Den försvann med den där bullen ner i magen. Aja, nu räcker det. Förväntar mig inte att ni är så dödligt intresserade av konkreta saker i mitt liv.

CYA!


Ignorance is bliss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0