HJÄLP MIG!

Jag åker skridskor. Det går väldigt fort. Men plötsligt tar isen slut och det blir asfalt istället. Det slår gnistor om skridskorna, men jag behåller samma fart.


VAD BETYDER DETTA? Det är en av mina återkommande drömmar. Jag känner mig som en idiot för jag tror att Omedvetna-Fredrik försöker säga något till mig eftersom han tjatar så mycket. Så snälla hjälp mig med det här mysteriet!






ps. Antingen måste du förstå mig bättre än jag förstår mig själv, eller så kan du ha feta turen och gissa rätt. Fast det finns ju inget rätt svar? TABBE FREDRIK



Kommentarer
Postat av: Frans

Att drömma om att åka skridskor är rent generellt ett bra tecken och förebådar goda tider.

2010-01-07 @ 00:55:59
URL: http://katrinsgoodiebag.se/blog/frans
Postat av: Dilan

Frans tipsade mig om din blogg och den är intressant tycker jag.



Det omedvetna/undermedvetna är mycket mäktigare än vad vi någonsin kan föreställa oss. Det grundar vår varje tanke och varje handling. Drömmar är väldigt nyttiga. De kan, som du säger, varna oss för något, eller få oss att inse saker och ting som vi blundar för utan att tänka på det.



Lycka till med bloggen.

2010-01-07 @ 02:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0