Fritidsintressen

Alltså, det här med min fritid börjar gå över styr. Därför tänker jag göra en lista av saker som jag kan döda min fritid med. Sen om DU har något förslag eller någon synpunkt på vad jag borde spendera mer tid på så vill jag gärna höra det. Ta chansen nu! Du kan få ett väldigt stort inflytande på mitt liv!

Förslagslista

  • Skaffa en flickvän
  • Börja gymma
  • Spendera mer tid på läxor och prov
  • Kasta pil
  • Läsa mera böcker
  • Rita mera
  • Lära mig spela nåt instrument
  • Gissa gåtor
  • Fotografera
  • Filma mer
  • Samla på skalbaggar


OBSERVERA
att jag var tvungen att ta några oseriösa förslag för att lätta upp stämningen. Men det är helt upp till dig att tycka vad jag borde göra mer eller mindre av. Fast i slutändan är det ändå jag som bestämmer. Det är ju faktiskt mitt liv. Dock så är ju en del av det , så jag tycker att du kan tycka till på de här punkterna!

Väntar på din kommentar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag röstar på fotografera, helt klart!

2010-01-12 @ 22:11:12
Postat av: Robin

Jag röstar på fotografera, helt klart!

2010-01-12 @ 22:11:43
URL: http://robinsjogren.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-01-12 @ 23:08:40
Postat av: Anonym

lär dig spela ngt instrument, det kommer hålla dig rejäält sysselsatt.

2010-01-12 @ 23:12:24
Postat av: viktor

Satsa på ett jobb inom "Gissa Gåtor"-området. Jag har hört från säkra källor att det finns stora pengar att håva in där.



But seriously... börja spela keyboard...(ELLER KEYTAR(!!!!!!)) det är badass ;D

2010-01-12 @ 23:12:36
Postat av: Jonatan

börja gymma och lär dig spela något instrument! också måste du börja ta tag i läxorna va? (;

2010-01-13 @ 08:35:59
Postat av: Anonym

Börja gymma så träffar du kanske nån najs tjej, då är två förlag på listan automatiskt uppfyllda.....

2010-01-13 @ 10:43:38
Postat av: Matilda

Jag håller med föregående talare Jonatan ;)

2010-01-13 @ 18:57:24
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/
Postat av: EMMIS

Jag gillade rita-punkten. men annars är det alltid trevligt att fika. jag gillar att sy.. testa det? :)

2010-01-17 @ 22:38:31
Postat av: Dilan

något som utvecklar dig som person, som framhäver sidor av dig som inte är så uppenbara för dig än. som t.ex. en kreativ sida. eller en mer filosofisk sida eller läs om något som intresserar dig, t.ex. psykologi. saker som utvecklar dig som person och ditt tänkande och vidgar dina perspektiv samtidigt som det dödar tid och är roligt.



svårt att hitta något som matchar in i detta kanske? eller lite för många alternativ?

upp till dig in the end

2010-01-18 @ 18:55:57
URL: http://dddilan.blogg.se/
Postat av: moa

Instrument. Det måste du lägga enormt med tid på. Det är verkligen en sådan sak som du måste kämpa för att komma någonvart med, här kan man inte halka in på ett bananskal. Du kommer ha användning för det. Instrument är alltid imponerande, oavsett vilket det än är.

2010-01-18 @ 19:20:41
URL: http://mei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0