Fredriks drömmar

Idag ska jag berätta om mina drömmar. Vissa kommer ihåg sina drömmar andra gör inte det. Varför är det så? Jag känner mig mäktig som kommer ihåg mina drömmar, MWAHAHA. Det roliga med de här drömmarna är att de är återkommande.

Nr 1. Det är massa elaka människor som vill slå mig. Men då flyger jag ifrån dem . Jag flyger ifrån dem och ingen kommer åt mig. Alla pekar på mig med förundran. Sedan flyger jag runt och är lycklig.
OBS! Denna dröm var det längesen jag drömde.

Nr 2. Jag blir jagad. Polisen, Militärer, människor. De skjuter för att döda. Allt blir en evig flykt, ingen vila, ingen ro. Bara springa. Överleva, inte leva.
OBS! Drömde denna dröm senast igårnatt

Nr 3. Jag ligger och solar på en strand. Plötsligt ser jag en tsunami som närmar sig. Jag försöker fly uppåt mot land, men jag sugs ner i sanden. Jag försöker kräla mig uppåt , men tillslut komemer vågorna och försöker suga ner mig i havet.
OBS! Var ett tag sen jag drömde denna dröm.

Nr 4. Jag åker skridskor. Det är jättehärligt. Plötsligt tar isen slut och jag åker på asfalt. Det slår gnistor om skridskorna och jag blir jätterädd för att de ska gå sönder.
OBS! Var inte så längesen jag drömde denna dröm.

Nr 5. Jag är i skolan. Plötsligt upptäcker jag att jag inte har några kläder på mig. Desperat så försöker jag gömma mig , men alla stirrar på mig och skrattar.
OBS! Denna dröm var det längsen jag drömde.

Nr 6. Jag är hemma ute på gården och plötsligt kommer hästarna springande mot mig. De tänker döda mig. Jag kämpar för livet för att överleva.
OBS! Drömde denna dröm senast igårnatt


Så, nu vet du allt om mitt undermedvetna. Själv så kommer jag nog aldrig förstå mig på det helt och hållet. Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0