Du och Jag

Jag älskar dig. Jaa, jag menar dig, du som läser det här. Jag skiter i vem du är och jag skiter i vad du har gjort. Jag älskar dig och jag behöver dig. Här och nu. För nu när du har börjat och håller på att läsa det här, så är du min. Självklart kan du sluta läsa, men då dödar du mig. Du vill inte göra det. Att tänka tanken är lätt, men sen blir det svårare och svårare.

Jag önskar att du vore här just nu. Jaa, du. Ta bort mig. Glömt allt om mig. Just nu är jag bara jag och du är du. Så låtsas att du vore här just nu. Med mig. Och inte "mig" som i Fredrik. Vi är inga individer längre. Vi är bara människor.

Bara människor.

Du och Jag.

Kommentarer
Postat av: Dilan

Fint skrivet, verkligen

2010-01-10 @ 00:44:44
URL: http://dddilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0