Detärsvårtatthittabrarubrikerpåallainlägg

Just nu känner jag bara för att tacka alla som läser min blogg. Fast egentligen har jag inte fattat varför ni gör det:D Jag skulle aldrig orka läsa min egen blogg. Hur står jag ut med mig själv? LALA

Sen är det en grej om er anonyma personer. Det är er som jag tänker mest på. Försöker lista ut vem det kan vara! Kanske får jag en vacker dag veta det, eller så går jag och grubblar på det resten av livet. VEM VET? Oerhört spännande. Det är nästan som att ha hemliga beundrare? NEJ, nu börjar det gå över styr. Glad att ni finns där iallafall. Ni gör mitt liv spännande.

Men missförstå mig inte, självklart är det jättetrevligt om du skriver vem du är också. Nu tänker jag inte skriva så mycket mer. Min iskalla säng väntar :)

LALA.

Kommentarer
Postat av: Dilan

varför vara anonym om man ändå inte ska skriva något elakt? man har inget att förlora om man inte är anonym, man vinner bara på det rent socialt sätt. och din blogg är intressant för du inte skriver som alla andra, om saker som andra skriver om. finns inte så många bloggar som din.

2010-01-18 @ 18:58:37
URL: http://dddilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0