What if I?

What if I?


Hej på er. Jag är glad av tre anledningar :)

1. Har köpt The Shining idag
2. Ska se klart en awesome film sen (Into the wild)

OCH det bästa till sist! Pappa har börjat funderat på att jag ska få en lägenhet i Gävle! Så nu har vi kikat runt på lite centrala lägenheter. Mamma vill att jag ska fylla 18 först, men palla att vänta i ett år på det. Seriöst, fatta asnajs med en lägenhet i stan. Då slipper jag den här eländiga skogen! Kanske till och med blir lite socialare på kuppen. För er stadsbor som är vana med att ha en polare i närheten så är det lätt att vara social. Men skogsbor med två grannar, som båda är över 60, så kan man känna sig lite isolerad.

Nu ska jag överväga att plugga på matteprovet, men palla anstränga sig eftersom det är ett G-prov. Nu ska jag chilla lite!

Carpe diem

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄH, Fot-Sonja och Döv-Bert då?

2010-02-01 @ 22:18:02
Postat av: Victor

vardags övernattningar hos dig då (Y)

2010-02-03 @ 21:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0