PLZ MAKE IT STOP

En vanlig syn i Lämpersbo dessa dagar. PLZ GOD MAKE IT STOP.


Som ni ser så känner jag mig ganska insnöad här i min vackra skog. Hursomhelst så har jag gjort en enormt framsteg i mitt liv idag. DET FÖRSTA JAG GJORDE IDAG VAR ATT SÄTTA MIG OCH SKRIVA HISTORIAN (var tvungena att skriva det där med caps). Så fucking skönt att ha det gjort. En till grej stryken (eller säger man struken?) på Fredriks-att-göra-lista. Sedan är det ju faktiskt bara en vecka kvar tills det är sportlov! Det gillar vi!

Men nu ska jag sätta mig helt utan bekymmer, med ett glas blåbärssoppa och titta klart på Taxi Driver [1976] och njuta av Martin Scorsese´s mästerverk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0