KONTROLL

JA jag känner att jag börjar få kontroll över mitt liv nu. Självdisciplin är stämplat i pannan på mig och nu är jag astaggad för allt arbete som väntar! Snart kan jag börja göra mina "kreativa" inlägg igen. Det känns ju som om de här börjar bli ganska lama, MEN klaga inte. Jag är bara en människa, fast ibland önskar jag att jag vore mer. IALLAFALL så skrev jag en djuuuuuuuuup text på svenskan idag som jag förmodligen kommer lägga upp senare ifall jag känner för det.

Åhjo, förresten, den är jätte emo och djup, så jag tror inte ens att jag förstår den själv. Kanske du förstår den bättre. Titta in här senare.

Adios (jag har fastnat för den avskedsrepliken nu på sista tiden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0