Fredmannen

ASSÅ , jag har inga superkrafter idag och jag känner mig så oehört ospeciell. Utan mina superkrafter är jag så himla normal. Ingenting utmärker mig då :( Det är en läskig tanke som jag vill undvika att tänka! Hursomhelst så sitter jag här och är ospeciell.

Det är här många tror att jag vill höra motsatsen, typ "MEN FREDRIK! DU ÄR JU SKITSPECIELL!" eller "AMEN! DU ÄR DEN SPECIELLASTE MÄNNISKA JAG NÅNSIN TRÄFFAT". Visst, jag har hört det förr (glänser av självgodhet) men jag vill inte höra DET IDAG. För att tänka smarta tankar är min superkraft och idag står det helt still. Det är som att någon har lämnat dörren till min hjärna helt öppen och hela havet rann ut. Det där låter invecklat , men man kan säga att jag bara är en vanlig tråkig människa idag. Helt utan inspiration till att göra någonting alls. Jag tänker bara sitta här och vänta tills jag kommer på något smart att skriva.

Säger vi. Det kan ta ett tag och jag är otaggad för att sitta här hela fucking natten.

Iallafall så har jag addat en till person till "Fredriks lista över intressanta personer". Jag är så typisk. Jag måste samla alla favoritleksaker i samma låda. Nej vänta, det där var en dålig metafor. Åh , det går inge bra idag. Jag måste prata med alla mina favoritpersoner för att känna mig bättre. Fast problemet är att jag inte vill säga "HEJ" på msn först. Det ska ju vara dom som pratar med mig först (respekt?).

Ska försöka ladda upp mina superkrafter tills imorn. Det här var ett lamt blogginlägg, men vad gör man som Peter Parker?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0