Can you feel the silence?

Novell  och poesitävling i skolan. Frågan är: Ska jag vara med? Måste ju erkänna att jag är lite sugen, men då måste jag skriva en masterpiece och det vet jag inte om jag orkar.

ELLER GÖR JAG DET? Ni vet hur lättpåverkad jag är av uppmuntrande kommentarer.

Men ifall jag var med då. Vad skulle jag vinna? Ära? Berömmelse? Jag tycker ni ger mig all den uppmärksamheten jag behöver! Ni läsare. Det är allt jag behöver.

Sedan skulle jag ju iof kunna ta någon dikt eller novell som jag har skrivit förr. Dock så kvarstår det största problemet.

DET MÅSTE VARA EN MASTERPIECE.

Så vi får se. Jag kanske behöver glänsa lite. Lite mer än vanligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0