Där faller jag än

Jag berättar hur jag känner,
men du vill bara vara vänner.
Så jag sliter ut mitt hjärta
och offrar det till dig.
Denna outhärdliga smärta,
kommer förgöra mig.

Allt det blod som jag har gråtit,
är inget mot vad du förlåtit
Så jag låter blodet rinna
och offrar det till dig.
Denna ljuvliga kvinna,
kommer krossa mig.

Jag andas utan att bli sedd,
och du ser att jag är rädd.
Så jag skriker ut min ångest,
och offrar den till dig.
Denna olidliga pest,
kommer utplåna mig.

För varje andetag jag tog,
så såg du hur jag dog.
Så jag sliter ut ditt hjärta,
den del av dig som jag är
och kastar det till mörkret
och där faller jag än.

Av allt det du lovat,
så höll du ingenting.
Av allt det jag sagt till dig,
så menade jag allting.
Av allt jag vågat hoppats på,
så förlorade jag allting.
För dig min älskade,
så betyder jag ingenting.

Kommentarer
Postat av: Pessimisten

Efter att ha följt din blogg ett tag, återkommer en fråga till mig. Finns det någon i din närhet du ser upp till?

2010-04-24 @ 17:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0