Skolarbete. I mängder.

Har en riktigt jobbig vecka på grund av allt skolarbete, så jag kommer inte hinna producera så mycket deepshit känner jag. Typiskt att jag glömde nästan alla saker i skolan som jag skulle ta hem också. Får väl försöka vara lite glad ändå. Glädjas åt att kanske träffa henne i helgen. Livets små ljuspunkter. Men jag kan väl glädja mig åt att allt skrivande och plugg snart är slut. JAA! Snart är det slut. Fan, klockan är redan halv sex. Jag är så körd. Det blir dessutom intressant vad jag väljer att göra imorgon. Stanna i stan och vara en lycklig pojke med dåligt samvete eller åka hem och plugga och vara en olycklig pojke med gott samvete. Det är svårt det där. Att få saker att gå hand i hand. Nu ska jag däremot försöka göra något vettigt, adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0