Sista april

Sista april, som vi har längtat... ELLER VÄNTA! Så mycket har jag faktiskt inte längtat. Det jag egentligen menar är att det är MAJ imorgon vilket är så underbart. I maj så är det riktig vår, inget halvtaskigt väder som det är i april. VÄRME OCH SOL. Jag gillar. En annan sak som jag gillar är att ikväll så tänker jag vara med mina vänner, inget drickande alls heller. Älskar mig själv i smyg för det, att jag inte dricker. Självklart så finns det dolda anledningar till varför jag gör det och för er som redan känner till dem så är det tillåtet att skratta, men jag tänker inte gå in på mer angående alkoholkonsumtion. Jag finner inte det ämnet så intressant. Det skulle vara kul att sitta och prata om hur illa jag tycker om de som dricker, men så är inte fallet. Grejen är att jag ogillar som SUPER FÖRSTÅNDET av sig. Har lite svårt för sådant. Det kanske är kul i början, men på slutet blir det jobbigt.

Nu ska jag däremot äta en välsmakande middag och därefter bege mig till Victor T. Skölds residens i gävle. Det där lät snyggt och prydligt, men jag ska inte vara för högdragen. Det blir nog trevligt.

Farväl.


(och jag älskar dramatiska avsked)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0