Makt

En persons tankar om mig.

" Deep Shit - Någon som jag lärt känna väl, kanske för väl... Han är väldigt speciell, djup och unik. Han tror att ingen rår på honom och är mycket egocentrisk, faktiskt lite för lik mig för att jag ska tycka bra om honom. Just nu är jag mycket irriterad på denna kille, hans nochalanta överlägsna beteende går mig på nerverna och jag önskar honom inget gott. Vi misstänker även att han besitter en psykisk störning. "


Fick mig ett gott skratt, men av barmhärtiga anledningar så tänker jag inte missbruka den makt ödet har givit mig. Tvärtom. Idag blev jag inspirerad, av en människa som redan var inspirerad av mig. Visst är det lustigt? Så nu sitter jag här och har ångest över att den här människan har fler läsare än mig trots att hon är anonym. SÅ frustrerande. Jag älskar mina läsare. Jag älskar er. SPRID MIG. Plantera mig i folks hem. Jag vill nå ut till alla.

Så ifall din bild av mig är helt förstörd på grund av denna personens tankar om mig, så bilda din egen uppfattning.

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0