Hmmm

Nervositet

och nyfikenhet. Två vackra ord som står för mycket vad en person kan känna. Vad då känna? Är det känslor inblandade nu helt plötsligt? Och positiva känslor? VART ÄR VÄRLDEN (min väld) PÅ VÄG? Jag vet inte. Jag känner bara en längtan för att få uppleva den där känslan igen. Idag fikade jag på stan för första gången i mitt liv och det varade i fyra timmar. Den mest dominerande känslan, bortsett från nervositet och nyfikenhet , den var att jag kunde känna mig avslappnad. Så sjukt avslappnad. Vilken jävla känsla, jag kommer sova så bra inatt.

Så vad tänker jag göra av det här? De tankar om att jag gick över gränsen blev bortsopade direkt (Du kunde ha gått längre). Även Logiken har varit avslappnad tror jag. Det verkar som om vi har slutit fred (För nu). Så var är min slutsats? Just nu så ligger jag här med väldigt trötta ben och en snygg inhandlad väska (som jag smeker oavbrutet) och väntar på respons...

Du andas in och jag andas ut. Slappna av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0