Gahaaa

Har slackat ganska mycket på sista tiden med bloggen, men det har hänt så mycket annat. Det beror delvis på att jag satt en timme på nian idag och skrev nytt material till en novell... Vill inte publicera det än, eftersom det kan bli en bok av det och det skulle vara ganska billigt av mig att lägga ut allt på bloggen, så neej. Det skippar jag.

Just nu är jag jävligt trött. Kanske börjar jag bli sjuk, får se hur det är imorgon. Kan inte heller svara på ifall jag orkar skriva ett inlägg senare ikväll, men som det känns nu så tror jag inte det. JAJA. Alla har väl dåliga veckor ibland. Det här är min dåliga vecka. Tjoho. Nu ska jag försöka göra något lugnt, typ se på en film eller något. Känner mig så död just nu. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0