Du är kommen

Efter 8 dagars frånvaro så är jag tillbaka.

En vecka utan bloggande för mig har varit väldigt frustrerande, men jag har ändå inte legat på latsidan. På de vackra soltimmarna så tog jag mig även friheten att skriva med papper och penna på solstolen. Nu blev det ju inte lika mycket som jag ville, men jag kommer iallafall inte tomhämt hem.

Dessutom så blev jag lite gladare när jag såg hur mycket SNÖ som har smält bort. Nu måste det ju vara vår, eller hur? Blir tvungen att inhandla en ny vårjacka snart... En annan grej som har varit frustrerande är det faktum att jag har varit utan facebook i ÅTTA DAGAR. Det är helt sjukt och det har varit så frustrerande.  Kände en liten egoboost när jag såg att jag hade massa nya vänförfrågningar...

Jag tänker nu inte sitta här och rada upp alla mina äventyr och upplevelser i Turkiet. Ifall det var saker som verkligen betydde något så kommer de komma upp i framtiden som "Jag minns blablabla". Ifall jag bara satt här och matade er med information så skulle det inte betyda någonting, det skulle inte få något DJUPT syfte med det hela. Annars så är det skitskönt att vara hemma.

Nu tänker jag inte babbla på mera, utan jag ska skriva in allt handskrivet på datorn. CYA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0