Dagen före

En mycket trevlig och fin dag i mitt liv. Jag tror att jag nästan var lycklig idag och det är en STOR förändring. Det beror nog 50% på vädret. Det är ju så att vädret brukar styra mitt humör. I vilket fall som helst så har jag suttit ute i princip hela dagen i solen och lyssnat på kent. Love it.

Eftersom jag beger mig till turkiet i imorgon så förvänta er inte många inlägg... Jag vet inte ens om jag kommer ha tillgång till dator där, men man kan ju alltid hoppas. Efter lovet så kommer jag tillbaka! Redo att dela med mig av alla mina tankar och upplevelser.

Men ni får ha det så bra allihopa. Jag kommer sakna er lite. Fast bara lite. Jag har ju två böcker som jag ska plöja igenom. Djurkyrkogården och The Shining. Stephen King är bäst. Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0