Syftet med det här

Syfte med att skaffa en blogg ? Varför sitter jag och skriver det här egentligen kanske du tänker ?:)

För det första:

Jag behöver nånting att göra ! Annars sitter jag bara och kollar runt på internet. Fast är det här vettigare då ? Jag vet inte ! Men det är stimulering för min hjärna. Tror jag :) ...

För det andra:

Att få dig att se världen ur mina ögon, kunna inspirera DIG och många andra som läser det här. Inspirera till vad, kanske du undrar ? Se varje dag som ett nytt äventyr, från det att du vaknar och till det att du lägger dig för att sova igen.


Och till sist...


Det där lät dramatiskt ^^ Alla inlägg kommer inte vara så där seriösa, lika lite som att mitt liv är så seriöst. Imorn kommer (oj nu börjar jag lova saker) det ett nytt inlägg med lite mer detaljer och kommentarer om mitt liv.

Oj, höll på att glömma det viktigaste :)
(Ta inte det som står inom mina paranteser på fullt allvar)

Kommentarer
Postat av: Elin Bakkan

hahahhaha, jag sa ju att jag skulle hitta den!! :D

2009-09-29 @ 19:05:28
Postat av: falloutdude

hörde att du hade en ganksa awesome blogg, så jag tänkte hänga här ett tag.

2009-09-30 @ 21:32:09
Postat av: I

hahah! elin va fan!

2009-10-01 @ 15:56:33
Postat av: Anton

härligt anderson!

2009-10-02 @ 22:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0