Ledighet + annat

är det bästa som finns :) Vaknade ungefär 5 gånger på morgon med jämna mellanrum. Orkade aldrig kolla på klockan så det blev 2 som jag gick upp >.< Alldeles för sent. Det blev pizza till frukost och lugn och ro eftersom ingen var hemma !

Sen vid 4-tiden var det dags för tandläkaren. Tror det var första gången jag var i skärplinge på flera månader :o
Jag är nog min tändläkares favorit patient, eftersom jag varken snusar,röker eller dricker LÄSK :o Så nu vet du det ^^

Nu är klockan cirka halv 8 och jag funderar på ifall jag ska göra matteläxan :) Jag säger till mig själv att jag gör den SEN. Och det brukar ha samma resultat. Ifall du vill ha saker gjorde, gör dom aldrig SEN >.<
Bara för det så ligger matteboken där och ser jättelurig ut. Kan nästan höra hur den skriker JOBBA I MIG , SKRIV I MIG, AAAAAAH.

Typ så :/

Såg förövrigt en världens bästa filmer idag  :) Den är koeransk. Sen fick jag veta att dom ska göra en amerikansk version av den filmen . SUCK, och Will Smith kommer ha huvudrollen i den filmen. EN ÄNNU STÖRRE SUCK. Han passar inte för fem öre i den filmen. Visst, det är Steven Spielberg som ska regissera den. MEN ÄNDÅ.

Filmen heter Oldboy, och varför jag ÄLSKAR den är att den är mörk och hemsk :D
Arg



Det här är ju trots allt ingen filmblogg, men eftersom jag är en stor filmnörd så kommer det komma nån kommentar om nån film ibland^^


"Skratta och världen skrattar med dig, gråt och du gråter ensam"



(Det är fusk att googla alla citat som står på min blogg )



(Vad har jag sagt om paranteser ?)

Kommentarer
Postat av: rebar

OJOJ AKTAREJ KILLN HUGGEREJ OKEJ

2009-09-30 @ 21:51:31
Postat av: I

poeter.se! kunde såklart inte låta bli...

2009-10-01 @ 15:54:31
Postat av: Jakob

Lägg ner bliggen!

2009-10-01 @ 16:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0