Tjaaaaaaaa

JA, alltså.



Nu glömde jag ju skriva det här på bloggen men jag berättade för dom flesta att jag skulle åka till Gran Canaria :D
Och ja. Nu sitter jag här på balkongen med min kära dator.
Det är ganska lugnt här. Det är många andra som sitter på sin balkong och tittar :)

Men GUD så vackert det är. Månskenet speglar sig i på havssytan och jag har aldrig sett det förr. Helt otroligt...

Har dessutom var uppe sen kl 3 imorse och det borde vara bra för mig att få lite sömn : )

Flygresan tog 5 LÅNGA timmar och det var trångt som fan. Men nu sitter jag här. Och då är det så jävla värt det.
Alla i min tönt släkt ligger och sover nu :D Dom är inte lika mycket nattmänniska som jag är :DD

Har ju även haft en väldigt trevlig middag. En pepparstek och titta på solnedgången :) INTE helt fel.

Sen fick pappa nån internet attack och köpte internet åtkomst för hela veckan. INTE helt fel. Flr då kan jag sitta här och blogga hela veckan :D Fast jag tror inte att mina dagar kommer vara så innehållsrika.

Det blir liksom SOLA,BADA,ÄTA GOD MAT.

That´s it.

Nuf said.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0