This isn't happening

Är trött efter en lång dag. Förväntar mig massa bilder på Facebook x)

Imorn är det matteprov. Jag gillar inte matte :) Det är inte min grej , kay.



Vad är min grej då ?

Jo. Att förstå saker. Ibland är det jobbigt att förstå saker. Varför ? Därför du blir dålig på att ljuga för dig själv.

Vad är din grej ?

(Nu kom det spotify reklam och jag blev jätte ofokuserad)




I'm not here





Jag älskar när du ler. Allting känns så mycket lättare.

När du ler åt mig, så existerar inget annat. Jag blir så lätt att jag kan flyga.



Sen när det är över, så vill jag springa. Alla jagar mig, men ingen kommer ikapp.

Bara tillsammans så kan vi åka skridskor på grus. Bara vi, ingen annan.





This isn't happening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0