SUPER

Just nu är allt SUPER DUPER BIEN* som Ann säger på franskan :D             


Är på skurkaktig bra humör delvis för att det är FRIDAY imorn och annars bara lite allmänt glad :D
Övningskörde lite på grusvägen hemma också :D Kände mig skit stolt. Har DOCK inte vågat köra på en allmän asfalterad väg än :o Därför får Felix stort beröm eftersom han vågade övningsköra till mig i fredags, med den OERHÖRT dyrbara lasten :o

Har tryggt ner lite middag som bestod av lax och potatis och nu sitter jag och tuggar i mig pepparkakor som är det godaste som finns. Fan, tror det bara finns 4-5 stycken kvar :o Men dom är ju borta ikväll, självklart :)

Omg, Jakob nämnde nu att jag på inga vilkor fick bli en fjortisbloggare :o Fast det är nog ingen risk för det ^^

Nu har jag inte så mer smart att säga. Kanske jag skriver en inlägg senare ikväll ?



"Open your mind and free yourself"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0