Rita och semester

Lugn och skön dag idag faktiskt :) Var hemma ifrån skolan pga halsont och det har väl inte blivit så mycket bättre : (

Har varit väldigt social emot min familj idag pga brist på sällskap >.<

Sen har jag suttit och ritat HELA DAGEN. Är fan beroende nu :D Trodde aldrig att det skulle vara så kul.


Drömde även min favoritdröm inatt :) eller ja , nästan. Kunde NÄSTAN flyga.
Känner du mig bra så vet du vad det betyder :o


Sen är det bara TVÅ FUCKING VECKOR tills det är höstlov :D och då åker jag till Kanarieöarna :D jag och hela släkten. Det ska bli askul ! Ser verkligen framemot det !

Kommer ju självklart ha datorn med mig, så det blir nog en litet blogginlägg när jag väl är där :)

Kommentarer
Postat av: lowy

Bortskämd! :O

2009-10-13 @ 13:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0