LÅNG dag

Blev lite längre än vad måndagar brukar vara :D


Efter skolan så gymmade jag med Jonte och Victor :D fett najs var det

Sen så var jag ute och shoppade lite :o Blev ett par jeans, skulle egentligen ha blivit TVÅ , men dom fanns inte i min storlek. Fast ska in på Fredag igen och hämta dom :D Köpte även en ny penna + tusen stift och ett block.

Eftersom Jakob aldrig mer skulle respektera mig i resten av sitt liv ifall jag la upp en bild på dom jeansen så tänker jag inte göra det :D

EFTER min lilla shoppingtur var det dags för utvecklingssamtal. För att inte ha ätit på fem timmar så tyckte jag att jag var OVANLIGT koncentrerad och fokuserad på mitt oerhört intressanta utvecklingssamtal. Eller var jag det ?

Svar: Nej

Efter en halvtimme så kom jag därifrån knappt vid medvetande. Åkte hem och när jag var hemma är klockan strax vid 7.

Jag åt den största portion spagetti carbonara som jag har ätit i hela mitt liv (H)

Nu sitter och tänker ägna lite tid åt mina LÄXOR. Önska mig lycka till.

peace.







Let go. And free yourself.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0